Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen AMAROK (T1A, T1B) 2.0 TDI 4motion (2022-???) 205km » CZH1024 abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Amarok (t1a, T1b) 2.0 Tdi 4motion (2022-???) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1024 ABE

CZH1024 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1024
167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1024

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20,4
System hamulcowyLUCAS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]266
sparowany numer artykułuCZH1023
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1024 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK 1.1-Electric 04.93-12.15
numery OEM:
CITROËN      4401A9
CITROËN      4401K7
CITROËN      441070
PEUGEOT      16 381 557 80
PEUGEOT      441070
zamienniki:
0 986 47B 026
brak
BOSCH
27.1300-0365.3
brak
ATE
1301211982
brak
SBS
F 61 145
brak
BREMBO
38072600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1024 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu