Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1026 abe

Zacisk hamulcowy CZH1026 ABE

CZH1026 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1026
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1026

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyDAC
sparowany numer artykułuCZH1025
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1026 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK, SPARK/HATCHBACK, DAEWOO MATIZ 0.8-1.0LPG 09.98-

Zacisk hamulcowy CZH1026 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1026 producenta ABE

CHEVROLET

96288628, 96316600, 96426040, 96426042

DAEWOO

96288628, 96316600, 96426040, 96426042

numery OEM:
CHEVROLET      96288628
CHEVROLET      96316600
CHEVROLET      96426040
CHEVROLET      96426042
DAEWOO      96288628
DAEWOO      96316600
DAEWOO      96426040
DAEWOO      96426042
FSO      96316600

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1026 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu