Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TDI (2011.05-2018.09) 163km » CZH1140 abe
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tdi (2011.05-2018.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1140 ABE

CZH1140 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1140
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1140

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyBOSCH
sparowany numer artykułuCZH1141
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1140 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE II, SCENIC II, THALIA I 1.0-Electric 08.97-
numery OEM:
NISSAN      41011-00QAG
RENAULT      7701205625
RENAULT      7701206000
RENAULT      7701207786
zamienniki:
J3211059
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301213911
brak
SBS
F 56 092
brak
BREMBO
38074900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1140 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu