Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 16V (1998.06-2010.12) 65km » CZH1163 abe
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 16v (1998.06-2010.12) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1163 ABE

CZH1163 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1163
Zacisk hamulcowy CZH1163
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1163

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1162
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1163 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: VOLVO S60 I, S70, S80 I, S80 II, V60 I, V70 II, V70 III/KOMBI, XC70 I, XC90 I 2.0-3.2ALK 01.97-12.15
numery OEM:
VOLVO      36000726
VOLVO      8251317
VOLVO      8601557
VOLVO      8601559
VOLVO      8602009
VOLVO      8602677
VOLVO      8603445
VOLVO      9209723
VOLVO      9209725
VOLVO      9434181
VOLVO      9434186
VOLVO      9492270

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1163 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu