Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 C 9, 35 S 9 (2001.11-2006.04) 90km » CZH1208 abe
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 C 9, 35 S 9 (2001.11-2006.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1208 ABE

CZH1208 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1208
Zacisk hamulcowy CZH1208
140.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1208

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1209
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1208 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B909), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-2.9D 02.95-
numery OEM:
AUDI      2D0 615 423
MERCEDES-BENZ      002 420 10 83
MERCEDES-BENZ      902 420 05 02
MERCEDES-BENZ      9024203402
MERCEDES-BENZ      A 002 420 10 83
MERCEDES-BENZ      A 902 420 05 02
MERCEDES-BENZ      A9024203402
SEAT      2D0 615 423
SKODA      2D0 615 423
VOLKSWAGEN      2D0615423

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1208 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu