Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën DS4 (NX_) 1.6 BlueHDi 115 (2014.07-2015.07) 115km » CZH1213 abe
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 1.6 Bluehdi 115 (2014.07-2015.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1213 ABE

CZH1213 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1213
Zacisk hamulcowy CZH1213

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1213

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1212
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1213 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-2.9D 01.95-07.06
numery OEM:
AUDI      2D0 615 424A
MERCEDES-BENZ      002 420 30 83
MERCEDES-BENZ      901 420 04 02
MERCEDES-BENZ      901 420 23 02
MERCEDES-BENZ      A 002 420 30 83
MERCEDES-BENZ      A 901 420 04 02
MERCEDES-BENZ      A 901 420 23 02
SEAT      2D0 615 424A
SKODA      2D0 615 424A
VOLKSWAGEN      2D0615424A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1213 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu