Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 6 Furgon/kombi (GJ) 2.5 (2015.04-2016.05) 192km » CZH1244 abe
wybrany samochód: 
Mazda 6 Furgon/kombi (gj) 2.5 (2015.04-2016.05) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1244 ABE

CZH1244 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1244
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1244

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]46
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
sparowany numer artykułuCZH1245
Średnica tłoka [mm]46

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1244 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      4401F2
CITROËN      4401L4
FIAT      735289109
FIAT      77364451
FIAT      9949427
PEUGEOT      4401F2
PEUGEOT      4401L4

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1244 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu