Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mini MINI COUNTRYMAN (R60) Cooper S ALL4 (2010.08-2016.10) 184km » CZH1290 abe
wybrany samochód: 
Mini Mini Countryman (r60) Cooper S All4 (2010.08-2016.10) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1290 ABE

CZH1290 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1290
197.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1290

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
System hamulcowyMANDO
sparowany numer artykułuCZH1291
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1290 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: HYUNDAI GRANDEUR, IX35, SONATA V, TUCSON, TUCSON/SUV, KIA OPTIMA, SPORTAGE II 2.0-3.0 06.04-10.16
numery OEM:
HYUNDAI      58110-1F000
HYUNDAI      58110-2E000
HYUNDAI      58110-2E500
HYUNDAI      58180-2EA00
HYUNDAI      58180-2EA10
KIA      58110-1F000
KIA      58110-2E000
KIA      58110-2E500
KIA      58180-2EA00
KIA      58180-2EA10
zamienniki:
1301213453
brak
SBS
J3210552
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 30 092
brak
BREMBO
38171000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1290 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu