Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dacia LOGAN pick-up (US_) 1.5 dCi (US0K) (2008.03-???) 68km » CZH1293 abe
wybrany samochód: 
Dacia Logan Pick-up (us_) 1.5 Dci (us0k) (2008.03-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1293 ABE

CZH1293 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1293
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1293

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
System hamulcowyBENDIX
sparowany numer artykułuCZH1292
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1293 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: SEAT AROSA, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, VW FOX, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV 1.0-1.9D 10.94-
numery OEM:
AUDI      6N0 615 124B
SEAT      6N0615124B
SKODA      6N0615124B
VOLKSWAGEN      6N0615124B
zamienniki:
0 204 102 376
brak
BOSCH
24.3481-1736.7
brak
ATE
1301214758
brak
SBS
F 85 147
brak
BREMBO
38062400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1293 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu