Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 (BF103) (1985.09-1987.03) 68km » CZH1388 abe
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.3 (bf103) (1985.09-1987.03) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1388 ABE

CZH1388 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1388
Zacisk hamulcowy CZH1388
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1388

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]314
sparowany numer artykułuCZH1389
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1388 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B8, A5, A6 C5, A7 1.8-3.2 05.01-05.18
numery OEM:
AUDI      8K0615123C
AUDI      8K0615123F
SEAT      8K0 615 123C
SKODA      8K0 615 123C
VOLKSWAGEN      8K0615123C
zamienniki:
F 85 272
brak
BREMBO
38234400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1388 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu