Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong ACTYON SPORTS I (QJ) 2.0 Xdi (2011.09-???) 155km » CZH1520 abe
wybrany samochód: 
Ssangyong Actyon Sports I (qj) 2.0 Xdi (2011.09-???) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1520 ABE

CZH1520 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1520

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1520

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1521
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1520 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245), CLC (CL203), TOYOTA CELICA 1.8-2.1D 08.99-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 420 01 83
MERCEDES-BENZ      169 420 09 83
MERCEDES-BENZ      A 169 420 01 83
MERCEDES-BENZ      A 169 420 09 83

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1520 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu