Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) ABT e-Caravelle (2020.01-???) 113km » CZH1540 abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 / Caravelle T6 Autobus (sgb, Sgj, Shb, Shj) Abt E-caravelle (2020.01-???) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1540 ABE

CZH1540 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1540
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1540

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBREMBO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuCZH1541
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1540 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: MERCEDES MARCO POLO CAMPER (W447), SPRINTER 3,5-T (B906), V (W447), VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639) 2.0D-Electric 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 420 27 83
MERCEDES-BENZ      004 420 53 83
MERCEDES-BENZ      A0044202783
MERCEDES-BENZ      A0044205383
zamienniki:
0 986 134 306
brak
BOSCH
F 50 286
brak
BREMBO
38211400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1540 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu