Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA F sedan (T92) 1.6 Si (F19, M19) (1992.05-1994.12) 100km » CZH1553 abe
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.6 Si (f19, M19) (1992.05-1994.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1553 ABE

CZH1553 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1553
Zacisk hamulcowy CZH1553
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1553

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]253
sparowany numer artykułuCZH1552
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1553 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK, SKODA OCTAVIA III, OCTAVIA IV 1.0-2.0D 10.08-
numery OEM:
SEAT      5Q0615424A
SEAT      5QM 615 424
SKODA      5Q0 615 424A
zamienniki:
F 85 333
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1553 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu