Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive (2010.03-2013.04) 204km » CZH1564 abe
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 325 I Xdrive (2010.03-2013.04) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1564 ABE

CZH1564 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1564
Zacisk hamulcowy CZH1564
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1564

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyMANDO
sparowany numer artykułuCZH1565
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1564 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: HYUNDAI I20 I 1.1D-1.6D 08.08-12.15
numery OEM:
HYUNDAI      58300-1J300
HYUNDAI      58300-1J310
HYUNDAI      58310-1JA30
zamienniki:
F 30 154
brak
BREMBO
38240000
brak
TEXTAR
J3210507
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1564 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu