Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi 4x4 (2020.04-???) 210km » CZH1587 abe
wybrany samochód: 
Opel Insignia B Sports Tourer (z18) 2.0 Cdti 4x4 (2020.04-???) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1587 ABE

CZH1587 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1587
Zacisk hamulcowy CZH1587
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1587

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
System hamulcowySUMITOMO
sparowany numer artykułuCZH1586
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1587 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: LEXUS LX, TOYOTA 4 RUNNER V, FORTUNER, LAND CRUISER 200, LAND CRUISER 90, LAND CRUISER PRADO 2.7-5.7 02.00-
numery OEM:
TOYOTA      47830-60080
LEXUS      47830-60080
zamienniki:
J3222129
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 83 291
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1587 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu