Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo S80 II (124) T5 (2010.10-2016.12) 241km » CZH1589 abe
wybrany samochód: 
Volvo S80 Ii (124) T5 (2010.10-2016.12) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1589 ABE

CZH1589 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1589
Zacisk hamulcowy CZH1589

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1589

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyVARGA
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
sparowany numer artykułuCZH1588
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1589 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V 2.8D-3.8 10.07-
numery OEM:
CHRYSLER      68029848AA
CHRYSLER      68029848AB
CHRYSLER      68029848AC
CHRYSLER      68029848AD
zamienniki:
F 11 017
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1589 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu