Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA A liftback (S83) 1.6 GSI (F08, M08, F68, M68) (1989.09-1993.03) 98km » CZH1611 abe
wybrany samochód: 
Opel Corsa A Liftback (s83) 1.6 Gsi (f08, M08, F68, M68) (1989.09-1993.03) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1611 ABE

CZH1611 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1611
135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1611

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyMOBIS
sparowany numer artykułuCZH1610
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1611 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: HYUNDAI IX35, KIA SOUL II, SPORTAGE III 1.6-Electric 08.09-12.18
numery OEM:
HYUNDAI      58130-2S300
HYUNDAI      58130-2S550
HYUNDAI      58130-2S700
HYUNDAI      58130-2S750
HYUNDAI      58130-2Y000
HYUNDAI      58130-2Y050
HYUNDAI      58190-2SA51
HYUNDAI      58190-2SA70
HYUNDAI      58190-2SA75
HYUNDAI      58190-2YA50
KIA      58130-2S300
KIA      58130-2S550
KIA      58130-2S700
KIA      58130-2Y000
KIA      581302Y050
KIA      58190-2SA51
KIA      58190-2SA70
KIA      58190-2SA75
KIA      581902YA50
zamienniki:
J3220539
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 30 197
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1611 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu