Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault 4 (112_) 0.8 (1123) (1971.09-1988.12) 34km » CZH1629 abe
wybrany samochód: 
Renault 4 (112_) 0.8 (1123) (1971.09-1988.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1629 ABE

CZH1629 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1629
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1629

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1628
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1629 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), SLK (R171) 1.8-3.2 05.00-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 420 97 83
MERCEDES-BENZ      003 420 24 83
MERCEDES-BENZ      0044203283
MERCEDES-BENZ      A 001 420 97 83
MERCEDES-BENZ      A 003 420 24 83
MERCEDES-BENZ      A0044203283
zamienniki:
13012133206
brak
SBS
F 50 209
brak
BREMBO
38144500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1629 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu