Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.3 (1978.09-1981.07) 55km » CZH1826 abe
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.3 (1978.09-1981.07) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1826 ABE

CZH1826 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1826
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1826

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]17
System hamulcowyTOKICO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]257
Średnica tłoka [mm]51

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1826 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: MITSUBISHI I, SUZUKI ALTO VI, IGNIS I 1.1-Electric 10.00-05.20
numery OEM:
MITSUBISHI      4605A338
MITSUBISHI      4605A787
SUZUKI      55102-80G00
SUZUKI      55102-80G01
SUZUKI      55102-80G03
SUZUKI      55104M79F00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1826 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu