Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro (2019.04-???) 299km » CZH2140 abe
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 50 Tfsi E Quattro (2019.04-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2140 ABE

CZH2140 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2140

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2140

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2140 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: FORD FOCUS III, KUGA II, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TRANSIT CONNECT, TRANSIT CONNECT V408/MINIVAN 1.0-2.0D 07.12-
numery OEM:
FORD      1756683
FORD      1779721
FORD      1824922
FORD      1825214
FORD      2351159
FORD      BV612B302AC
FORD      BV612B302BA
FORD      BV612B302BB
FORD      RMBV6J2B302AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2140 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu