Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2012.01-2016.06) 245km » CZH2221 abe
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C7 (4gh, 4gj) 3.0 Tdi Quattro (2012.01-2016.06) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2221 ABE

CZH2221 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2221

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2221

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
MateriałAluminium
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]240
Średnica tłoka [mm]34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2221 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI 1.2-2.2D 02.98-12.09
numery OEM:
BMW      93170599
OPEL      0542464
OPEL      1605076
OPEL      1605114
OPEL      1605968
OPEL      542010
OPEL      542464
OPEL      93170599
OPEL      93171069
OPEL      93175248
OPEL      93176081
OPEL      93176621
PEUGEOT      1627686380
VAUXHALL      5 42 464
VAUXHALL      542010
VAUXHALL      93170599
VAUXHALL      93171069
VAUXHALL      93175248
VAUXHALL      93176081
VAUXHALL      93176621
CHEVROLET      5 42 464
CHEVROLET      93170599
CHEVROLET      93176081
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2221 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu