Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH2300 abe

Zacisk hamulcowy CZH2300 ABE

CZH2300 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2300
185.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2300

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyLUCAS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]226
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]228
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2300 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: SEAT IBIZA II, TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF III, PASSAT B3/B4, VENTO 1.4-2.9 02.88-08.99

Zacisk hamulcowy CZH2300 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH2300 producenta ABE

VOLKSWAGEN

1H0615424, 1H0615424B, 7M0615424

SEAT

1H0615424, 1H0615424B, 7M0615424

numery OEM:
AUDI      1H0 615 424
SEAT      1H0 615 424
SEAT      1H0615424B
SEAT      7M0 615 424
SKODA      1H0 615 424
VOLKSWAGEN      1H0615424
VOLKSWAGEN      1H0615424B
VOLKSWAGEN      7M0 615 424
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2300 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu