Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jaguar XJ (X351) 5.0 SCV8 R575 (2017.06-???) 575km » CZH2309 abe
wybrany samochód: 
Jaguar Xj (x351) 5.0 Scv8 R575 (2017.06-???) 575km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2309 ABE

CZH2309 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2309
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2309

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
Średnica tłoka [mm]66

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2309 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER III, VOYAGER IV 2.0-3.8 01.95-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      05015366AA
CHRYSLER      05072218AA
CHRYSLER      05072218AB
CHRYSLER      5015366AA
CHRYSLER      5072218AA
CHRYSLER      5072218AB
CHRYSLER      K05015366AA
CHRYSLER      K05072218AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2309 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu