Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco S-WAY AS440S58TP MY24 (2023-???) 579km » CZH2350 abe
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s58tp My24 (2023-???) 579km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2350 ABE

CZH2350 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2350
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2350

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2350 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: FORD B-MAX, FIESTA, FIESTA VI, TOURNEO COURIER B460, TRANSIT COURIER B460, TRANSIT COURIER B460/MINIVAN 1.0-1.6D 01.09-
numery OEM:
FORD      1751876
FORD      1785191
FORD      1791153
FORD      1834045
FORD      1858167
FORD      1858173
FORD      2218135
FORD      2344238
FORD      2351173
FORD      AY112B302BA
FORD      AY112B302BB
FORD      AY112B302BC
FORD      AY112B302BD
FORD      AY112B302CA
FORD      AY112B302CC
FORD      EY162B302AA
FORD      RM8V5J2B302AB
FORD      RMAY1J2B302BD
FORD      RMEY1J2B302AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2350 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu