Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY TOURYS Autobus 50C17, 65C17 (2014.06-2016.10) 170km » CZH2351 abe
wybrany samochód: 
Iveco Daily Tourys Autobus 50c17, 65c17 (2014.06-2016.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2351 ABE

CZH2351 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2351
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2351

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]278
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2351 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: FORD B-MAX, FIESTA, FIESTA VI, TOURNEO COURIER B460, TRANSIT COURIER B460, TRANSIT COURIER B460/MINIVAN 1.0-1.6D 01.09-
numery OEM:
FORD      1751875
FORD      1785190
FORD      1791151
FORD      1834044
FORD      1858142
FORD      1858145
FORD      2218133
FORD      2343061
FORD      2351171
FORD      AY112B294BA
FORD      AY112B294BB
FORD      AY112B294BC
FORD      AY112B294BD
FORD      AY112B294CA
FORD      AY112B294CC
FORD      EY162B294AA
FORD      RM8V5J2B294AB
FORD      RMAY1J2B294BD
FORD      RMEY1J2B294AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2351 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu