Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan MAXIMA / MAXIMA QX IV Station Wagon (A32) 2.0 QX (1997.10-2000.12) 140km » CZH2380 abe
wybrany samochód: 
Nissan Maxima / Maxima Qx Iv Station Wagon (a32) 2.0 Qx (1997.10-2000.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2380 ABE

CZH2380 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2380
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2380

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyMANDO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]321
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2380 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, SANTA FÉ III, KIA SORENTO II 2.0D-3.3 11.09-12.18
numery OEM:
HYUNDAI      58130-2W700
HYUNDAI      58190-2WA00
KIA      58130-2W700
KIA      58190-2WA00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2380 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu