Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wysprzęglikiem centralnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Średnica [mm] | 240 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, AISIN CSC Kit (3P) CKE-FO32R AISIN
FORD | 1232791 | |
FORD | 1232811 | |
FORD | 1251311 | |
FORD | 1317315 | |
FORD | 1377488 | |
FORD | 1383917 | |
FORD | 1405590 | |
FORD | 1417695 | |
FORD | 1450229 | |
FORD | 1472110 | |
FORD | 1476856 | |
FORD | 1542335 | |
FORD | 1590998 | |
FORD | 1595916 | |
FORD | 1682282 | |
FORD | 1786833 | |
FORD | 1819390 | |
FORD | 1827889 | |
FORD | 1907329 | |
FORD | 3M51-7A564-EA | |
FORD | 3S71-7A564-AB | |
FORD | 3S71-7A564-AC | |
FORD | 3S71-7A564-AD | |
FORD | 3S71-7A564-AE | |
FORD | 3S71-7A564-AF | |
FORD | 3S71-7A564-AG | |
FORD | 3S71-7A564-BA | |
FORD | 3S71-7A564-BB | |
FORD | 3S71-7A564-BC | |
FORD | 6G91-7A564-BA | |
FORD | 6M51 7550 AA | |
FORD | 6M51 7563 DA | |
FORD | 6M51-7540D-1A | |
FORD | 6M51-7550D-1A | |
FORD | 7G9N 7540 AA | |
FORD | 7G9N 7540 BA | |
FORD | 7G9N 7540 BB | |
FORD | 7G9N 7540 BC | |
FORD | 7G9N 7563 AA | |
FORD | 7G9N 7563 AB | |
FORD | 7G9N 7563 AC | |
FORD | 7G9N 7563 CA | |
FORD | DG91-7A564-AB | |
VOLVO | 30651915 | |
VOLVO | 30725166 | |
VOLVO | 30735153 | |
VOLVO | 30759485 | |
VOLVO | 30759784 | |
VOLVO | 30787968 | |
VOLVO | 31219797 | |
VOLVO | 31219798 | |
VOLVO | 31259444 | |
VOLVO | 31272726 | |
VOLVO | 31367314 | |
VOLVO | 31367652 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, AISIN CSC Kit (3P) CKE-FO32R AISIN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, AISIN CSC Kit (3P) CKE-FO32R AISIN:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.