Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XE1A) (2001.10-2006.11) 115km » D8189T seinsa autofren
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xe1a) (2001.10-2006.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy D8189T SEINSA AUTOFREN

D8189T Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8189T

dostawca:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm]29
Średnica wewnętrzna 2 [mm]97
Wysokość [mm]112
nr EAN8430320048796
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8189T SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 29/97) (dł.112) pasuje do: CITROEN C8, EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA PHEDRA, ZETA, PEUGEOT 806, 807, EXPERT 1.9D-3.0 06.94-
numery OEM:
PEUGEOT      329306

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8189T SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8189T SEINSA AUTOFREN:

Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.