Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid AWD (DMEW, DMFW) (2020.01-???) 150km » D8423 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Mazda Cx-30 (dm) Skyactiv-g M Hybrid Awd (dmew, Dmfw) (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN

D8423 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8423

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
Średnica wewnętrzna 2 [mm]88
Wysokość [mm]95
nr EAN8430320104140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 26/88) (dł.95) pasuje do: TOYOTA CAMRY, CELICA, MR2 II, SUPRA 2.0-3.0 10.86-09.02
numery OEM:
TOYOTA      4344717060
TOYOTA      443820070

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN:

Mariusz, Józefosław
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Waldemar, Lubsza
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.