Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 701407361B automega

sworzeń wahacza vw t4 92- 701407361B AUTOMEGA

701407361B sworzeń wahacza vw t4 92- AUTOMEGA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

701407361B

producent:

AUTOMEGA

Indeks: DLO 701407361B
Marka: AUTOMEGA
Grupa towarowa TecDoc: Sworzeń wahacza
Nazwa: SWORZEŃ WAHACZA VW T4 92-
Opis: DOLNY
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 701407361B
Numer dostawcy: 304070361701B
Parametry:Specyfikacja : AutoMega Premium_30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie sworzeń wahacza vw t4 92- 701407361B AUTOMEGA

numery OEM:
AUDI      701407361B
SEAT      701407361B
SKODA      701407361B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie sworzeń wahacza vw t4 92- 701407361B AUTOMEGA w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.