Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz GLC Coupe (C253) AMG 63 S 4-matic+ (253.389) (2017.06-???) 510km » 8FK 351 334-391 behr hella service
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Glc Coupe (c253) Amg 63 S 4-matic+ (253.389) (2017.06-???) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-391 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-391 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-391
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-391
8FK 351 334-391
behr hella 8FK 351 334-391 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-391 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-391

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:VS16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-391 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 693 622
FORD      1 694 191
FORD      1 705 042
FORD      1 765 214
FORD      1 790 328
FORD      1693622
FORD      1694191
FORD      1705042
FORD      AV41-19D629-AA
FORD      AV41-19D629-AB
FORD      AV41-19D629-AC
FORD      AV4119D629AA
FORD      AV4119D629AB
FORD      AV4119D629AC
FORD      AV4119D629AD
FORD      AV4119D629AE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-391 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.