Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 8FT 351 195-431 behr hella service

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-431 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 195-431 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FT 351 195-431
109.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 195-431

Długość [mm]:97
Średnica [mm]:100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-431 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      1 393 869
BMW      1393869
BMW      64 53 1 393 869
BMW      64 53 8 353 039
BMW      64 53 8 372 977
BMW      64 53 8 375 754
BMW      64 53 8 391 313
BMW      64531393869
BMW      64538353039
BMW      64538372977
BMW      64538375754
BMW      64538391313
BMW      8 353 039
BMW      8 372 977
BMW      8 375 754
BMW      8 391 313
BMW      8353039
BMW      8372977
BMW      8375754
BMW      8391313
BMW      8392977

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 195-431 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.