Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Peugeot 504 (A_, M_) 1.8 (M03) (1971.01-1983.06) 79km » 8FT 351 200-161 behr hella service
wybrany samochód: 
Peugeot 504 (a_, M_) 1.8 (m03) (1971.01-1983.06) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 200-161 BEHR HELLA SERVICE

8FT 351 200-161 Osuszacz, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FT 351 200-161

Długość [mm]:383

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 200-161 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      1T0 298 403
AUDI      1T0 820 191 A
AUDI      1T0298403
AUDI      1T0820191A
VOLKSWAGEN      1T0 298 403
VOLKSWAGEN      1T0 820 191 A
VOLKSWAGEN      1T0298403
VOLKSWAGEN      1T0820191A

Zastosowanie Osuszacz, klimatyzacja 8FT 351 200-161 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.