Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | amortyzator podtrzymujący sprężynę |
System tłumienia drgań zawieszenia | rura pojedyncza |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne widełki |
sparowany numer artykułu | 24-326438 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 24-326421 BILSTEIN
CHRYSLER | 5168 647AA | |
CHRYSLER | 5168 647AB | |
CHRYSLER | 6807 2063AB | |
CHRYSLER | 6807 2063AE | |
CHRYSLER | 6807 2065AD | |
CHRYSLER | 6807 7061AD | |
CHRYSLER | 6807 7061AE | |
CHRYSLER | 6824 8977AB | |
DODGE | 5181 350AF | |
DODGE | 5181 350AG | |
DODGE | 5181 350AH | |
DODGE | 5181 350AI | |
DODGE | 5181 555AE | |
DODGE | 6807 2063AD | |
DODGE | 6807 2065AC | |
DODGE | 6807 2067AB | |
DODGE | 6807 2067AC | |
DODGE | 6807 9071AB | |
DODGE | 6807 9071AC | |
DODGE | 6807 9071AD | |
DODGE | 6807 9071AE | |
DODGE | 6809 0073AB | |
DODGE | 6809 0073AC | |
DODGE | 6823 5263AA |
Zastosowanie Amortyzator 24-326421 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 24-326421 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.