Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi (2010.07-???) 170km » 0216-00-0938475P blic
wybrany samochód: 
Ford Focus Iii Turnier 2.0 Ti-gdi (2010.07-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P BLIC

0216-00-0938475P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-00-0938475P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P
0216-00-0938475P
blic 0216-00-0938475P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P blic
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P blic
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P blic
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-00-0938475P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P BLIC

Miska skrzyni biegów (Stal) pasuje do: CHRYSLER 300 C, 300C, DODGE CHALLENGER, CHARGER, DAKOTA, DURANGO, MAGNUM, MAGNUM II, NITRO, RAM 1500, JEEP LIBERTY, WRANGLER III 2.7-6.1 10.03-
numery OEM:
CHRYSLER      52852912AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-00-0938475P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.