Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B6 (8E2) 2.4 (2001.09-2004.12) 170km » 0216-14-0420470P blic
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 2.4 (2001.09-2004.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-14-0420470P BLIC

0216-14-0420470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-14-0420470P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-14-0420470P
0216-14-0420470P
blic 0216-14-0420470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-14-0420470P blic

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-14-0420470P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Długość [mm]346
Powierzchniapokryty proszkowo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelki miski olejowej
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Szerokość [mm]251
Wysokość [mm]50
Materiał miski olejowejblacha stalowa
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Szerokość opakowania [cm]13,7
Wysokość opakowania [cm]42,8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-14-0420470P BLIC

Miska skrzyni biegów (część dolna, Blacha stalowa) pasuje do: MAZDA 3, 323 S VI, 5 1.6/2.0/2.3 09.98-12.09
numery OEM:
MAZDA      FN11-21-511
MAZDA      FN11-21-51X
MAZDA      FN11-21-51XA
MAZDA      FN11-21-51XB
MAZDA      FN112151XPT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-14-0420470P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.