Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat FIORINO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (146_) 1.6 iE (146RC, 146RF) (1993.10-2000.05) 75km » 0216-25-0330470P blic
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (146_) 1.6 Ie (146rc, 146rf) (1993.10-2000.05) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-25-0330470P BLIC

0216-25-0330470P Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów BLIC
blic 0216-25-0330470P
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-25-0330470P
0216-25-0330470P
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0216-25-0330470P

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówdla skrzyni 7-biegowej z podwójnym sprzęgłem
Materiał miski olejowejblacha stalowa
Numer artykułu zalecanego dodatkuV10-2221
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą spustową oleju
Powierzchniapokryty proszkowo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia uszczelniającego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelki miski olejowej
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Szerokość opakowania [cm]37,5
Wysokość opakowania [cm]3
Głębokość opakowania [cm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-25-0330470P BLIC

Miska skrzyni biegów (część dolna, Blacha stalowa / Stal) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5 2.0-4.2 06.07-09.18
numery OEM:
AUDI      0B5 321 361 C
SEAT      0B5 321 361 C
SKODA      0B5 321 361 C
VOLKSWAGEN      0B5321361C
VAG      0B5 321 361 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów 0216-25-0330470P BLIC w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.