Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.6 E85 (JZ03, JZ1Y) (2009.02-???) 110km » 5910-01-053540PP blic
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iii (jz0/1_) 1.6 E85 (jz03, Jz1y) (2009.02-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 5910-01-053540PP BLIC

5910-01-053540PP Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-01-053540PP
Napęd wycieraczek 5910-01-053540PP
313.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-01-053540PP

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-01-053540PP BLIC

Mechanizm wycieraczek przód (z silnikiem) pasuje do: SEAT IBIZA IV 6J, IBIZA IV 6P, VW POLO V 6C, POLO V 6R 03.08-09.17
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6R1 955 023 A
VOLKSWAGEN      6R1 955 023 B
VOLKSWAGEN      6R1 955 023 C
VOLKSWAGEN      6R1955601
VOLKSWAGEN      6R1955605
VAG      6R1 955 023 A PART
VAG      6R1 955 023 B PART
VAG      6R1 955 023 C PART
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-01-053540PP BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.