Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 233-089 bosal international n.v.

Tłumik końcowy 233-089 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

233-089 Tłumik końcowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.
bosal 233-089
Tłumik końcowy 233-089
233-089
bosal 233-089 Tłumik końcowy
322.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
4/5 (5 ocen)
numer części:

233-089

Status produktu: Normalny
nr EAN 3351642330893

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 233-089 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.9D 04.04-08.10

Tłumik końcowy 233-089 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Tłumik końcowy 233-089 producenta BOSAL INTERNATIONAL N.V.

VOLKSWAGEN

2K0253609C, 2K0253609F, 2K0253609N, 2K0253609P, JZW253609BR

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0253609C
VOLKSWAGEN      2K0253609F
VOLKSWAGEN      2K0253609N
VOLKSWAGEN      2K0253609P
VOLKSWAGEN      JZW253609BR

Zastosowanie Tłumik końcowy 233-089 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 233-089 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 2/5
Wytrzymał 3 lata, oderwał się kawałek rury na spawie fabrycznym od strony tłumika środkowego
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 1/5
Wytrzymał 2 lata i zaczęły być przedmuchy na spawie fabrycznym mocującym dłuższą rurę
Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość, pracuje głośniej niż oryginał - nie wiem czy tak ma być, czy jest to może jakaś drobna wada
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Bosal to producent części układu wydechowego takich jak tłumiki, rury wydechowe, katalizatory, filtry DPF oraz części montażowe układu wydechowego jak wieszaki, uszczelki i obejmy.

Produkcja części Bosal pokrywa znaczny segment rynku części samiennych w zakresie dostarczania elementów układu wydechowego dla większości znanym modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Bosal posiada przedstawicielstwo w Polsce co czyni kontakt w sprawach technicznych łatwiejszy niż innych producentów układów wydechowych.