Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22886 walker

Tłumik 22886 WALKER

22886 Tłumik WALKER
walker 22886
Tłumik 22886
22886
walker 22886 Tłumik
Tłumik 22886 walker
Tłumik 22886 walker
Tłumik 22886 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22886

producent:

WALKER

Długość [mm] 1250
Ciężar [kg] 8,020
Litera rozpoznawcza 63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228864

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22886 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1250mm, EURO 4) pasuje do: VW CADDY ALLTRACK, CADDY III, CADDY III/MINIVAN, CADDY IV 1.6D/1.9D/2.0D 04.04-09.20
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0253609C
VOLKSWAGEN      2K0253609F
VOLKSWAGEN      2K0253609N
VOLKSWAGEN      2K0253609P
VOLKSWAGEN      JZW253609BR

Zastosowanie Tłumik 22886 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22886 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.