Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71342 walker

Tłumik 71342 WALKER

71342 Tłumik WALKER
walker 71342
Tłumik 71342
71342
walker 71342 Tłumik
Tłumik 71342 walker
Tłumik 71342 walker
Tłumik 71342 walker
Tłumik 71342 walker
306.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71342

producent:

WALKER

Długość [mm] 1160
Ciężar [kg] 6,470
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490713421

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71342 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1160mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I; VW POLO 1.2 07.01-03.08
numery OEM:
SEAT      6Q6253609CE
SEAT      6Q6253609J
SEAT      JZW253609AJ
SKODA      6Q6253609CE
SKODA      6Q6253609D
SKODA      6Q6253609J
SKODA      JZW253609AJ
VOLKSWAGEN      6Q6253609CE
VOLKSWAGEN      6Q6253609J
VOLKSWAGEN      JZW253609AJ

Zastosowanie Tłumik 71342 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71342 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.