Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22693 walker

Tłumik 22693 WALKER

22693 Tłumik WALKER
walker 22693
Tłumik 22693
22693
walker 22693 Tłumik
Tłumik 22693 walker
Tłumik 22693 walker
Tłumik 22693 walker
Tłumik 22693 walker
299.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22693

producent:

WALKER

Długość [mm] 820
Ciężar [kg] 5,410
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490226938

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22693 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK; FORD KA 1.1-1.2LPG 09.03-
numery OEM:
FIAT      46817652
FIAT      51783688
FIAT      51873781
FIAT      51873787
FIAT      51878275
FIAT      51892508
FIAT      51892509
FIAT      51892612
FIAT      51915458
FIAT      51915459
FIAT      51915460
FIAT      51929644
FIAT      51929645
FORD      1557723
FORD      1692911
FORD      1773789
FORD      9S515K244AA
FORD      9S515K244AB
FORD      CS515K244DA

Zastosowanie Tłumik 22693 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22693 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.