Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 1.8 S (1986.09-1991.10) 90km » 22810 walker
wybrany samochód: 
Audi 80 B3 Sedan (893, 894, 8a2) 1.8 S (1986.09-1991.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22810 WALKER

22810 Tłumik WALKER
walker 22810
Tłumik 22810
22810
walker 22810 Tłumik
Tłumik 22810 walker
Tłumik 22810 walker
Tłumik 22810 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22810

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]650
Ciężar [kg]9,260
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22810 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VOLVO S60 I, V70 II, XC70 I 2.0-2.5 11.99-04.10
numery OEM:
VOLVO      30672323
VOLVO      30672327
VOLVO      30672328
VOLVO      30672328 SP12
VOLVO      30672329
VOLVO      30672329 SP12
VOLVO      8634167
VOLVO      8638532
VOLVO      8683428
VOLVO      8683430
VOLVO      9492906

Zastosowanie Tłumik 22810 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22810 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.