Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI 4motion (2015.08-???) 150km » 22872 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T6 (sgf, Sgm, Sgn, Shm, Shn) 2.0 Tdi 4motion (2015.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22872 WALKER

22872 Tłumik WALKER
walker 22872
Tłumik 22872
22872
walker 22872 Tłumik
Tłumik 22872 walker
Tłumik 22872 walker
Tłumik 22872 walker
333.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22872

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2000
Ciężar [kg]7,940
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228727


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22872 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO V70 II 2.0-2.5D 11.99-12.08
numery OEM:
VOLVO      30636378
VOLVO      8684280

Zastosowanie Tłumik 22872 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22872 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.