Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI (2000.02-2005.01) 180km » 23211 walker
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi (2000.02-2005.01) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23211 WALKER

23211 Tłumik WALKER
walker 23211
Tłumik 23211
23211
walker 23211 Tłumik
Tłumik 23211 walker
Tłumik 23211 walker
Tłumik 23211 walker
Tłumik 23211 walker
331.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23211

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1140
Ciężar [kg]6,500
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23211 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.4/1.6 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1306076
FORD      1307934
FORD      1333988
FORD      1339625
FORD      1340657
FORD      1340668
FORD      1364171
FORD      1677746
FORD      3M515230AA
FORD      3M515230AB
FORD      3M515230AC
FORD      3M515230VA
FORD      ME3M5J5230V1A
VOLVO      30681700
zamienniki:
04.204.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23211 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23211 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.