Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Napięcie [V] | 11 | |
Długość [mm] | 109 | |
Wymiar gwintu | M 10 x 1 | |
Zbieżność stożka | 63 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 0 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 0 | |
Technika połączeń | PIN | |
Głębokość zabudowy [mm] | 31 | |
nr EAN | 3165144008859 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, Duraterm 0 250 202 132 BOSCH
ALFA ROMEO | 55200817 | |
FIAT | 55200817 | |
GMC | 9 319 0433 | |
OPEL | 12 14 064 | |
OPEL | 93190433 | |
SAAB | 93190433 | |
SUZUKI | 18550 79J50 | |
SUZUKI | 18550 79J50 000 | |
VAUXHALL | 93190433 |
Zastosowanie Świeca żarowa, Duraterm 0 250 202 132 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, Duraterm 0 250 202 132 BOSCH:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.