Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco DAILY TOURYS Autobus 50C17, 65C17 (2014.06-2016.10) 170km » 0 986 437 321 bosch
wybrany samochód: 
Iveco Daily Tourys Autobus 50c17, 65c17 (2014.06-2016.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 321 BOSCH

0 986 437 321 Pompa wysokiego ciśnienia BOSCH
bosch 0 986 437 321
Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 321
0 986 437 321
2,827.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

CR/CP3 S 3/R 70/20-789 S

numer części:

0 986 437 321

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj paliwaolej napędowy
nr EAN4047023258250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 321 BOSCH

Koszt kaucji: 492.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa CR (stan profesjonalnie regenerowany) pasuje do: IVECO DAILY IV, MASSIF, CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 3.0D 04.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      504095664
FIAT      504095664
IVECO      2995504
IVECO      500061264
IVECO      504095664
LANCIA      504095664
PEUGEOT      1920 NA

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 321 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 0 986 437 321 BOSCH:

Daniel, Sanok
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
Maciej, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
Tomasz, Sadowie
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marek, kobyłka
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
Jacek, Sandomierz
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.