Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 986 473 067 bosch

Zacisk hamulca 0 986 473 067 BOSCH

0 986 473 067 Zacisk hamulca BOSCH

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR295

numer części:

0 986 473 067

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 43
Szerokość wewnętrzna [mm] 58
System hamulcowy Sumitomo
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
parzyste numery artykułów 0 986 474 067
nr EAN 3165143477625

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 473 067 BOSCH

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER II, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, LAND CRUISER, VW TARO 2.2-4.2D 11.84-

Zacisk hamulca 0 986 473 067 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca 0 986 473 067 producenta BOSCH

TOYOTA

4775035080

VOLKSWAGEN

J4775035080

numery OEM:
TOYOTA      47750 35080
VOLKSWAGEN      J47 750 350 80

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 473 067 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 473 067 BOSCH:

Michał, Ostrowiec Świętokrzyski
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.