Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën ZX Furgon/hatchback (N2) 1.4 (1994.07-1995.12) 75km » 0 986 473 487 bosch
wybrany samochód: 
Citroën Zx Furgon/hatchback (n2) 1.4 (1994.07-1995.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 0 986 473 487 BOSCH

0 986 473 487 Zacisk hamulca BOSCH
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR1490

numer części:

0 986 473 487

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]54
Szerokość wewnętrzna [mm]60
System hamulcowyBosch
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
parzyste numery artykułów0 986 474 487
Numer artykułu zalecanego dodatku1 987 470 615
nr EAN4047024654624

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 473 487 BOSCH

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (regenerowany) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PANDA 0.9-1.9D 10.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      77363929
ALFA ROMEO      77364399
FIAT      77363929
FIAT      77364364
FIAT      77364399
FIAT      77364685
OPEL      5 42 544
OPEL      5542095
OPEL      93189797
OPEL      93191695
VAUXHALL      93189797
VAUXHALL      93191695

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 473 487 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 473 487 BOSCH:

2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.