Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën XSARA (N1) 1.9 SD (1998.01-2000.09) 75km » 0 986 474 886 bosch
wybrany samochód: 
Citroën Xsara (n1) 1.9 Sd (1998.01-2000.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 0 986 474 886 BOSCH

0 986 474 886 Zacisk hamulca BOSCH
bosch 0 986 474 886
Zacisk hamulca 0 986 474 886
0 986 474 886
bosch 0 986 474 886 Zacisk hamulca
Zacisk hamulca 0 986 474 886 bosch
255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR785

numer części:

0 986 474 886

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]38
Szerokość wewnętrzna [mm]46
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
parzyste numery artykułów0 986 474 885
nr EAN3165143362051

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 474 886 BOSCH

Koszt kaucji: 243.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: VOLVO 850, C70 I, S70, V70 I 2.0-2.5D 06.91-10.05
numery OEM:
VOLVO      3516318
VOLVO      35163187
VOLVO      3546492
VOLVO      35464924
VOLVO      5003813
VOLVO      50038132
VOLVO      9157440
VOLVO      91574400

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 474 886 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 474 886 BOSCH:

2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.